نایب رئیس کمیسیون فرهنگی:

نبود طرح جامعی برای تبلیغات در سطح شهر

ونوس عامری نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که تبلیغات نیز مانند نماهای ساختمان ‎ های شهر، نقش مهمی در هویت‏‏‌بخشی، فرهنگ ‎‎ سازی و مقوله‏‏‌هایی مانند شهر پایدار و شهر جهانی دارد، به خبرنگار ایسنا می‎گوید: متاسفانه در حوزه تبلیغات شهری هیچ طرح جامع تفضیلی وجود ندارد و قوانین حاکم بر حوزه تابلوها و نماها که مربوط به طرح تفضیلی و قوانین عوارض است، شامل حال تبلیغات محیطی نمی‌شود.
وی اظهار می‏‌کند: البته با این وجود، شهرداری نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کرده و حداقل در جانمایی فضاهای تبلیغات مربوط به شهرداری دقت نظر لازم را دارد.
این مسئول تاکید می‏‌کند: تبلیغات‏‌های محیطی در انواع مختلف در چهره شهر نمایان هستند و این مسئله به گونه‌ای است که علاوه بر در نظر گرفتن طرح تفضیلی، به فرهنگ‌سازی در جامعه نیز نیاز دارد.