مناطق شهرداری با متولیان سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ تعامل بیشتر و بهتری داشته باشند

عضو شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورا گفت: علیرغم پاسخگویی نسبتاً مطلوب اپراتور های سامانه ۱۳۷ به شهروندان و عملکرد رو به رشد برج مراقبت شهرداری یزد، متأسفانه مناطق شهرداری در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی و پاسخگویی مناسب کم توجهی می‌کنند.

مجید تجملیان عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ضعف در پیگیری مطالبات به حق مردمی و پاسخگویی به موقع به مردم در برخی از مناطق شهرداری و همچنین توسط بعضی از مدیران شهرداری قابل پذیرش نیست. ضمناً عدم اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر در سال ۱۴۰۱ با عنوان «نظام جامع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های شهروندی ۱۳۷» ممکن است به پیگیری از مراجع تخلفات اداری نیز منجر شود. لذا درخواست داریم از طرف شهردار محترم در این زمینه تذکرات لازم به شکل جدی داده شود.

وی افزود: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی اصلی بین شهروندان و مدیریت شهری است که هر شهروندی در هر ساعتی از شبانه روز می‌تواند با این شماره تماس بگیرد و مشکلات مربوط به شهر را بیان کند. اگر مردم ببینند که پیگیری مطالبات و گزارش‌های آنان به خوبی و در زمان مناسب انجام می‌گیرد، حتی اگر به نتیجه مورد نظرشان هم منجر نشود، دلگرم خواهند شد.

تجملیان خاطرنشان کرد: لذا ضرورت دارد برای رضایتمندی بیشتر مردم، بخش‌های مختلف مجموعه شهرداری بخصوص مناطق پنجگانه آموزش‌های لازم را دیده و توجیه شوند تا همکاری و تعامل لازم را با مسئولین برج مراقبت شهرداری و سامانه ۱۳۷ داشته باشند.