روند پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم در شهرداری یزد سرعت بگیرد - شوراي اسلامی شهر یزد
روند پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم در شهرداری یزد سرعت بگیرد
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: یکی از مهمترین انتظارات مردم در مواجهه حضوری با اعضای شورا این است که چرا شهرداری در مواجهه با درخواست ها و مطالبات مردم سرعت عمل به خرج نمیدهد.
نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر از آن دسته از مدیران و کارشناسان دلسوز و زحمتکشی که امورات مردم را به خوبی انجام می دهند، افزود: در شرایط فعلی و در روزهایی که به پایان سال نزدیک می شویم باید با عزم جدی و کار جهادی پیگیر رفع مشکلات و مسائل مردم باشیم.
به گفته وی: مردم انتظار دارند که شهرداری به سرعت و به طور مؤثر به نیازها و مشکلات آنها پاسخ دهد. این موضوع به ویژه زمانی اهمیت بیشتری پیدا میکند که افراد با مشکلاتی مانند نواقص زیرساختها، خدمات عمومی، یا مسائلی که به کیفیت زندگی شهری آنها مربوط میشود، مواجه هستند.
نیکونژاد تصریح کرد: همچنین، شفافیت در روند تصمیمگیریها و اطلاعرسانی به موقع در مورد اقدامات انجام شده میتواند به افزایش رضایت عمومی و تقویت اعتماد مردم به نهادهای محلی کمک کند.