تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص هزینه ویدئومپینگ میدان امیرچقماق - شوراي اسلامی شهر یزد

پیرو خبر منتشر شده در فضای مجازی با عنوان هزینه کرد میلیاردی نمایش های سه بعدی میدان امیرچقماق به استحضار می رساند مصوبه شورا در خصوص خرید ۴۰ پهباد بوده که هنوز به مرحله اجرایی در نیامده و لیکن طبق برنامه ریزی انجام شده امید است در عید فطر اجرایی شود و موجبات شادی شهروندان را فراهم آورد.
ضمن اینکه پهبادهای خریداری شده به عنوان دارایی شهرداری سالها برای اجرای برنامه های متنوع قابل استفاده است.
همچنین قابل ذکر است فعالیت صورت گرفته در میدان امیرچقماق و برج و بارو یزد بر اساس برنامه های نوروزی شهرداری در حدود مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان صورت گرفته و مبالغ میلیاردی مطرح شده از اساس تکذیب می شود.
شورای اسلامی شهر مفتخر است در پی نظرسنجی از شهروندان نیاز به نشاط را از نیازهای اولیه ارزیابی نموده و سرمایه گذاری در این زمینه را موجب افزایش نشاط اجتماعی و معرفی جاذبه های گردشگری یزد می داند.
از رسانه ها درخواست می شود طبق قانون مطبوعات و رسانه نسبت به درج تکذیبیه اقدام کنند و در انعکاس اخبار بررسی لازم را داشته باشند تا از انتشار مطالب خلاف واقع خودداری گردد.