بروز رسانی کامل سامانه شفافیت شهرداری تا پایان فروردین ماه

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد از بررسی عملکرد سامانه شفافیت و همچنین بررسی عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری در راستای بهبود خدمات رسانی این دوسامانه به شهروندان در اولین جلسه کمیسیون نظارت در سال ۱۴۰۲خبر داد.

محمد مهدی نیکونژاد گفت: این دو سامانه به جهت اینکه ارتباط مستقیم با شهروندان دارد و به نوعی مردم را در جریان امور شهری قرار میدهد بسیار اهمیت دارد و در صدد این هستیم تا از طریق این دو سامانه تمام رویداد ها قراردادها، اقدامات و عملکرد شهرداری را به سمع و نظر مردم برسانیم.

به گفته وی: مدیران این دو سامانه در کمیسیون حضور پیدا کردند تا ضمن ارائه اقدامات انجام شده در سال گذشته در خصوص بروزرسانی هرچه سریع تر هردو سامانه و رفع نواقص و عیوب آن تصمیم گیری شود.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: ضرورت دارد مردم نظارت بر فعالیت و عملکرد شهرداری داشته باشند چراکه اکثر خدمات دهی و فعالیت های شهرداری بر تمام شهر تاثیر گذار است به همین دلیل باید اطلاعات این سامانه شفاف و بروز رسانی شده در معرض دید و در دسترس مردم قرار گیرد تا هر رویدادی که در شهر رخ میدهد به اطلاع مردم برسد.

نیکونژاد افزود: مردم می توانند در سامانه شفافیت بر اقدامات شهرداری نظارت کنند و اگر نقاط ضعف و نقصی را مشاهده کردند با در میان گذاشتن کمیسیون نظارت،پیگیری شود تا نقاط ضعف و نارضایتی شهروندان رفع گردد لذا مقرر شد تا پایان ماه فروردین تمام فیلد ها و موضوعات سامانه شفافیت بروزرسانی شود.

وی گفت: در سامانه شفافیت شهروندان می توانند آخرین قرارداد ها، مناقصات و عملکرد های شهرداری را مشاهده کنند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: سامانه ۱۳۷ نیز که تابع نظام جامع پاسخگویی به درخواست های شهروندان است مقرر شد تا در کمترین زمان ممکن به شهروندان پاسخگو باشد و نقص های موجود در سامانه رفع گردد و تحت مدیریت روابط عمومی شهرداری بدون وقفه و تاخیر به کار خود ادامه دهد و آموزش به اپراتورها ، کاهش زمان انتظار و هدایت درست پیامها و درخواست های مردمی به مدیران مرتبط در شهرداری جزو اصلی ترین وظایف مدیران این سامانه قرار گیرد.