معرفی سامانه 137 به مردم با جدیت بیشتری دنبال شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه بیشترین تماس مردم با سامانه 137 مربوط به زمان حوادث است گفت: معرفی سامانه 137 به مردم با جدیت بیشتری دنبال شود.

فاطمه زارع در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد که با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری یزد برگزار شد اظهار کرد: بحث ملاک و شاخص ارزیابی در ارتباط با سامانه 137 گسترش آموزش‌های شهروندی در ارتباط با معرفی سامانه است.

وی تصریح کرد: به طور معمول شهروندان زمانی که اتفاق یا حادثه‌ای برای آنها رخ می‌دهد بیشتر اقدام به ارائه درخواست و ارتباط با این سامانه‌ها می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: بیشترین میزان تماس در امسال هم به نظر می‌رسد مربوط به دو سیل اخیر باشد و به همین دلیل نمی‌توان نتایج آن را به تمام زمان‌ها محول کرد.

زارع تصریح کرد: در صورتی که سامانه‌های ارتباطی شهرداری با مردم تقویت شود، قطعا میزان ارائه خدمات و انجام درخواست‌های آنها بهتر و بیشتر انجام می‌شود.