سرعت عمل در اجرای درخواست ها و رضایت ارباب رجوع ملاک ارزیابی دفاتر کارگزاری شهرداری قرار گیرد

محمد مهدی نیکونژاد نماینده شورای شهر در امور دفاتر کارگزاری به همراه معاون معماری و شهرسازی شهرداری در جلسه ای با حضور مدیران دفاتر حضور یافت و به مطالبات و انتظارات شهرداری و هدف از دلایل ایجاد این دفاتر که برای تسهیل گری و سرعت عمل بخشیدن به درخواست های ارباب رجوع بوده پرداخت و خواستار آن شد که رضایت مندی مردم را در اولویت برنامه های دفاتر قرار دهند و ضمن سرعت بخشیدن به درخواست های مردمی، دقت و عمل به موقع در خدمات دهی به مردم ملاک ارزیابی دفاتر قرار گیرد.
در پایان جلسه هر یک از مدیران مشکلات، انتظارات و درخواست ها و حتی بروز رسانی آیین نامه دفاتر را مطرح نمودند که مقرر گردید توسط معاون معماری شهرسازی پیگیری و اقدام گردد.