رضایتمندی شهروندان از پاسخگویی به مطالبات مردمی منطقه دو شهرداری

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری منطقه دو، در خصوص رسیدگی به مطالبات مردمی در زمینه ارائه خدمات، رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد.

زارع رئیس کمیسیون شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه تاکنون از سوی شهرداری منطقه دو اقدامات مناسبی صورت گرفته است افزود: در سال گذشته زمان وقوع سیل، برخی معابر و خانه های منطقه تخریب شد که با همت کارکنان شهرداری منطقه مرمت و بازسازی شد.

وی تأکید کرد: همچنین شهرداری منطقه دو با حمایت معتمدین محل و خیرین در خصوص ساماندهی معابر منطقه نیز اقدامات مناسبی را انجام دهند.

زارع در پایان گفت: با توجه به اینکه بیشتر محلات منطقه دو از محلات کمتر برخوردار است و جمعیت قابل توجهی در آن ساکن هستند باید اقدامات بیشتری برای آبادانی آن انجام داد.