شهر هوشمند و بهبود روش ها - شوراي اسلامی شهر یزد

شهر هوشمند و بهبود روش ها
زمان تشکیل جلسات:
یکشنبه ها ساعت 12:00 الی 14:00
وظایف واختیارات کمیسیون شهر هوشمند به شرح ذیل می باشد:
- ارائه پیشنهاد به شهرداری در مورد برنامه های و طرح های تشکیلاتی ، پرسنلی، روند امور اداری و آیین نامه ها در رابطه با فرایند ها و سیستم های اداری شهرداری
- بررسی و ارائه پیشنهادات در زمینه هوشمندسازی خدمات اداری
- برنامه ریزی و نظارت به منظور راه اندازی سامانه های اطلاعاتی به منظور انتشار اطلاعات و دسترسی عمومی
- ارائه پیشنهاداتی در زمینه آموزش نیروی انسانی شهرداری در ارتباط با ایجاد خدمات فناورانه
- تمهیدات ابتکاری به منظور ارتقا راندمان، بازدهی و کارایی در مدیریت شهری
- بررسی نظام استخدامی شهرداری و بکارگیری افراد جوان و خلاق به منظور پویاسازی محیط کار شهرداری
- پیگیری ایجاد سیستم مدیریت واحد شهری و یکپارچه