تأخیر 19 روزه در پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات مردمی صرف نظر از اینکه درخواست اون شهروند طی چه مدت زمانی برطرف می شود غیرقابل قبول است - شوراي اسلامی شهر یزد
عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به آمار ارائه شده در ارتباط با عملکرد سامانه های ارتباطی شهرداری با مردم گفت: تاخیر 19 روزه در پاسخگویی به درخواست های مردمی غیرقابل قبول است.
محمدمهدی نیکونژاد در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد که با حضور شهردار، معاونین و مدیران شهرداری یزد برگزار شد اظهار کرد: در میان دستگاههای خدماترسان مثل پلیس+۱۰ ، اورژانس و ... رقابت در ارتباط با زمان پاسخگویی و رسیدگی با کیفیت به درخواستها و گزارشهای مردمی است.
وی با بیان اینکه تاخیر در پاسخگویی به درخواستهای مردمی را برای شهرداری مناسب ندانست و گفت: پیگیری تا حصول نتیجه بالای 60 درصد درخواستهای مردمی توسط شهرداری خوب است ولی اینکه برخی بخشها در رده های صفی شهرداری یک موضوع را در حد 19 روز پاسخ ندهند نکته بسیار بد و منفی است.
عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اینکه شهروندان عارضه یا معضلی را در سطح شهر به سامانه شهربین یا ۱۳۷ مطرح کنند ولی مدیر یا کارمندی در شهرداری اصلا کارتابل خود را باز نکند که این درخواست را مشاهده کند جای تاسف دارد و باید با چنین افرادی برخورد شود.
نیکونژاد با بیان اینکه سامانه 137 باید به یک مرکز واکنش سریع تبدیل شود گفت: به این صورت که به محض اطلاعرسانی مردم از وقوع یک اتفاق یا عارضه ای در سطح شهر یزد، تیم عملیاتی شهرداری در مدت زمان بسیار کوتاه باید اقدام به رفع اون عارضه کند.
وی تصریح کرد: در صورتی که این موضوع در ارتباط با تمامی درخواستهای مردمی انجام شود و تیم واکنش سریع شهرداری یزد به خوبی عمل کند، قطعا اعتماد مردم به شهرداری هم افزایش پیدا میکند.
پیوند کوتاه: https://b2n.ir/p90977