میزان مراجعه حضوری مردم به شهرداری با سامانه شفافیت کاهش می‌یابد

میزان مراجعه حضوری مردم به شهرداری با سامانه شفافیت کاهش می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از کاهش میزان مراجعه حضوری مردم به شهرداری یزد با اجرای سامانه شفافیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامعلی سفید در هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه شفافیت در کارها نقش بسیار مهمی در کسب رضایت مردم دارد اظهار داشت: باید تلاش کنیم فعالیت های خود را به سمت افزایش میزان شفافیت در کارها سوق دهیم.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شفافیت شهرداری یزد در شهرداری یزد انشاالله شفافیت زمینه رفع فساد و تبعیض و مشکلات دیگر در مدیریت شهری باشد و بتوانیم شاهد ارائه خدمات کامل بدون وجود این چنین مشکلاتی در مجموعه شهرداری یزد باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر جهانی یزد تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این سامانه شاهد هستیم، کاسته شدن حضور مردم در شهرداری است که زمینه افزایش رضایت آنها را حاصل می کند.
سفید با بیان اینکه هرچه میزان مراجعه حضوری بیشتر باشد، امکان وجود خطا هم افزایش پیدا می‌کند تصریح کرد: زمانی که به وسیله این طرح میزان حضور مردمی کم‌تر شود قطعا از میزان چانه‌زنی‌ها و توافقات فردی هم کم کم کاسته می‌شود.
وی اظهار امیدواری کرد که با وجود این سامانه مردم بتوانند بدون تماس حضوری خدماتی که مورد نیازشان هست برطرف کنند و در وقت و هزینه خود صرفه جویی  بیشتری داشته باشند.